Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Deskundig en punctueel
Al jaren in behandeling bij DeSteenseBrug. Klantvriendelijk, deskundig en punctueel. Krijg desgev...
Lees meer
Goed en snel geholpen
Thanks erminio

Kort bezoek
Alleen controle gehad en moest een nieuwe afspraak maken voor de mondhygiënist, dat ging voorhee...
Lees meer
Vakkundig en vriendelijk geholpen
Zoals altijd vriendelijk en vakkundig geholpen. Duidelijk en rustig uitgelegd wat er gedaan gaat...
Lees meer
Altijd goed
Altijd goed

geweldige tandarts
voel ik mij echt op mijn gemak

Professionele tandzorg in topvorm
Passende uitleg voor start behandeling Handelingsperspectief voor de cliënt ( bij pijnmelding) ...
Lees meer
Goed
Vriendelijke ontvangst, dat goede uitleg waarvoor ruim de tijd werd genomen

Zeer goed
Ik voel mij er altijd op mijn gemak mevr c picavet zeer behulpzaam neem alles goed met je door en...
Lees meer
Zeer vakkundig personeel (en ik kan dat weten).
Vriendelijke mensen die alles heel goed uitleggen en ook rekening houden met de beperkingen van m...
Lees meer
netjes op tijd en vriendelijke assistente
goed op tijd, goede uitleg en tijd voor de patiënt

de enige tandarts heeft het wel steeds drukker
Heel wat jaren ( vanaf de oude praktijk in de Hemelstraat ) ben ik al patiënt in deze praktijk (...
Lees meer
Ben zeer tevreden.
Heel goed behandeld.

Deskundige behandeling en goede voorlichting.
Ik wordt in de tandartspraktijk altijd goed voorgelicht over de behandelingen. Deze worden ook de...
Lees meer
Heel professioneel
Er worden vooraf vragen gesteld hoe je poetst, hoe vaak, naast het poetsen nog meer voor je gebit...
Lees meer
zeer goed
Zeer goed en vriendelijk

Goed
Vriendelijke assistente. Duidelijke uitleg. Prettige ruimtes.

vriendelijk, vroeg meerdere malen of het ging.
Vriendelijk, legde uit wat ze ging doen. tijdens de behandeling vroeg ze verschillende keren of h...
Lees meer
Prettig.
Op het einde van de dag een kwartier te laat aan de beurt was jammer. Rest ok.

Vriendelijk en correct
Vriendelijke ontvangst en goede uitleg wat ze gaan doen.

de mondhygiënist
Aardige man, deed rustig zijn werk

Ik ben goed geholpen.
Ondanks flinke drukte in de praktijk ben ik goed geholpen met mijn acute klacht. Bedankt!

Een afspraak gemaakt volgende dag al geholpen.
Altijd goed en vlug geholpen.